Вітаю всіх у мене в кузні !
Тут я буду хвалитися своїми досягненями, показувати який я майстер , що я вмію зробити ... А ще буду сваритися і вправляти мозги всім хто мені не подобається! Познайомлю зі своєю чудовою сім'єю ! Ну і ще що Бог до голови покладе...

середа, 6 липня 2011 р.

І такий настрій бувае... Бо ... Незнаю...

Настав тяжкий час...
 ...бо...
Виявляеться зробити щось - то може кожен, а от продати...
З продажом це в мене гірше. Навіть гірше ніж гірше...
І допомоги нема звідки чекати...
Настав тяжкий час...
 ...бо...
Але якщо я коваль то з торгівлею теж справлюсь...
... Хоча б трохи помочі...
Але нема ...
 ...бо...
То ж МУШУ!!! ...знову... мушу...мушу...
Де ж той спокій?..Де ж той спокій?..
В могилі...В могилі...В могилі...
Але то не зараз, то потім...
А зараз мушу!!!
МУШУ...

З Україною в серці Славко Борис!!!

1 коментар:

  1. Скоро приїду!! Все продамо!!!! навіть москалям матрошки, можем ковані з набалдахоном ребристим
    як в тебе писати коментар???
    Ростик

    ВідповістиВидалити